Tellimisinfo

Tellimine

Enne esmakordset kontaktläätsede tellimist tuleb kindlasti külastada silmaarsti või optometristi, kes määrab kas ja millised kontaktläätsed Sinule sobivad. Edaspidi on vajalik vähemalt üks kord aastas külastada silmaarsti või optometristi, et vaadata üle silmade olukord ning selgitada välja kas nägemine on muutunud.

Tellimuse esitamisega Eagle Visioni internetpoes kinnitad, et:

Eagle Visioni internetipoes saad oste sooritada nii külalisena kui ka registreeritud kliendina. Registreeritud kliendina saad vaadata oma ostude ajalugu, jälgida tellimuse täitmise olekut, salvestada ning muuta oma tarneaadresse. Kasutajakonto loomisel küsitavad isikuandmed kantakse Eagle Visioni kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ning kauba pakkumiseks. Isikuandmete kaitse on tagatud turvameetmetega.

NB! Eagle Visioni internetipoes on hinnad soodsamad kui meie kauplustes koha peal. Kuna tegemist on juba soodushindadega, ei lisandu internetipoest kontaktläätsede ostmisel sertifikaadi soodustus.

Eagle Visioni internetipoest tellimine on lihtne ja mugav:

  1. Vali välja sobivad kontaktläätsed, sisesta läätsede andmed ning soovitud kogus.
    Läätsede andmed (Sph, BC) leiad retseptilt või praeguste läätsede karbilt. Kontaktläätsi saab tellida karbi kaupa. Kui Sinu vasaku (OS) ja parema silma (OD) kontaktläätsede tugevused on erinevad, siis tuleb tellida mõlemat tugevust 1 karp.
    Aseta kontaktläätsed ja muud soovitud tooted ostukorvi. Kui oled kõik soovitud kaubad välja valinud, siis sisene Ostukorvi ning vaata oma tellimus veelkord üle, kas kõik andmed on õiged. Pööra erilist tähelepanu kontaktläätsede parameetritele.
  2. Vali sobiv tarneviis ning maksmismeetod.
    Kaupa on võimalik tellida kas sobivasse SmartPosti pakiautomaati või Eesti Posti postiteenusega lähimasse postkontorisse. Samuti on võimalik tellida kaupa välismaale.

    • Kõikidele üle 30€ tellimustele on transport TASUTA.Kui su tellitud kaupade kogusumma on väiksem kui 30€, siis on transpordi hinnad järgmised:
    • SmartPosti pakiautomaat, hind 2,99 €
      Smartposti pakiautomaadid asuvad üle Eesti suuremate linnade kaubanduskeskustes, täpsemad asukohad leiad netipoes olevast valikust.
      NB! Kui tellid kauba SmartPostiga, siis ära unusta tellimisel valida millisest pakiautomaadist soovid paki kätte saada, ning jälgi, et oled märkinud kontaktidesse oma mobiiltelefoni numbri!
      Kui valisid Smartposti pakiautomaadi teenuse, tuleb 1-2 päeva pärast meiepoolset postitamist Sinu mobiiltelefonile sõnum, millest leiad pakiautomaadi asukoha ning kapi uksekoodi.
    • Postitamine Eesti Posti standardpakina, hind 4,50 €:
      Kui tellid kauba Eesti Posti standardpakiga, siis palun arvesta, et paki saad kätte elukohajärgsest postiasutusest. Pakk saabub postiasutusse üldjuhul postitamispäevast ülejärgmisel tööpäeval. Postisaadetise saabumise teade edastatakse saaja postkasti hiljemalt järgmisel tööpäeval.
    • Postitamine välismaale, hind 6,00 €:
      Kui soovid kauba tellida välismaale, siis saadetakse kaup välja Eesti Posti tähitud maksikirjana. NB! Eestist välja saadame ainult kontaktläätsi mitte hooldusvahendeid.
    • Kui tellimuses olevad kaubad on meil laos olemas, siis saadame tellitud kauba välja raha laekumisele järgneval tööpäeval vastavalt ostja valikule kas Eesti Posti või SmartPosti vahendusel. Tellimisel tooted saadetakse välja toote juures näidatud tähtaja jooksul – kaupade tarneaja pikkuse leiad tootekirjeldusest. Kui oled ühe tellimusega tellinud erineva tarneajaga tooteid, siis tellimuse kättetoimetamise aeg arvestatakse kõige pikema tarneajaga toote järgi.
  3. Tasumine
    Eagle Visioni netipoes on võimalik läbi Maksekeskuse tasuda kõigil Eesti suuremate pankade klientidel valides makse tegemisel sobiva pangalingi: Swedbank, SEB, Danske Bank, Krediidipank, LHV Pank. Peale pangalingi kaudu makse sooritamist vajuta kindlasti nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.
  4. Garantii ja kauba tagastamine.
    Probleemide ja küsimuste korral saad kiiresti lahenduse, kui pöördud lähimasse Eagle Visioni salongi või kirjutad info@eagle-vision.ee.Probleemse toote puhul hoia toode ja pakend alles ning pöördumisel meie poole kirjelda võimalikult täpselt probleemi olemust. Juhul kui toote defekt ilmneb läätse esmakordsel kasutuselevõtul, saadame tasuta asendusläätse. Kui viga ilmneb hiljem, siis pakume välja ekspertiisi võimaluse. Kui ekspertiis kinnitab toote defektsust, siis asendatakse vigane lääts uuega tasuta. Kui praagikahtlus kinnitust ei leia, tuleb kliendil tasuda ekspertiisi kulud. Võimalik on ainult praaktoote asendamine, mitte raha tagastamine.Tagastada saab avamata originaalpakendis kaupa 14 kalendripäeva jooksul alates kättesaamisest. Avatud või rikutud karbis tooteid tagasi ei osteta. Tähelepanu! Tagastada ei ole võimalik hügieenilistel kaalutlustel läätsekonteinereid ning mittestandardseid kontaktläätsi (sh „+“ tugevusega, toorilised ja multifokaalsed kontaktläätsed). Kuna mittestandardsed kontaktläätsed valmistatakse vastavalt esitatud tellimusele, mistõttu ei saa neid tagastada ega ümber vahetada ning tellimust saab katkestada ainult 24h jooksul arvates tellimuse esitamisest.Kauba tagastamiseks palume saata meile teade e-mailiga aadressile info@eagle-vision.ee, mis sisaldab tagastatava kauba nimetust ja tellimuse numbrit. Seejärel võtame tellijaga ühendust ja täpsustame tagastamise üksikasjad. Tellimuse täitmise ja kauba tagastamisega seotud postikulud kannab kauba tellija.

Eagle Visioni salongid

Leia lähim

Eagle Visioni E-Pood

Turvalised ostud, kaup kiirelt kätte ja püsivalt head hinnad!

E-poodi
Ole esimene, kellele räägime...

Eagle Visioni kliendikiri on neile, kes soovivad teada saada uutest kollektsioonidest, pakkumistest ja infost, mida Eagle Vision peab oluliseks. Spämmi me ei saada, ausõna.