Kuidas netipoest tellida?

Enne esmakordset kontaktläätsede tellimist tuleb kindlasti külastada silmaarsti või optometristi, kes määrab kas ja millised kontaktläätsed Sulle sobivad. Edaspidi on vajalik vähemalt üks kord aastas külastada silmaarsti või optometristi, et vaadata üle silmade seisukord ning selgitada välja kas nägemine on muutunud.

Tellimuse esitamisega Eagle Visioni internetipoes kinnitad, et:

Eagle Visioni internetipoes saad oste sooritada nii külalisena kui ka registreeritud kliendina. Registreeritud kliendina saad vaadata oma ostude ajalugu, jälgida tellimuse täitmise olekut, salvestada ning muuta oma tarneaadresse. Kasutajakonto loomisel küsitavad isikuandmed kantakse Eagle Visioni kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ning kauba pakkumiseks. Isikuandmete kaitse on tagatud turvameetmetega.

Eagle Visioni internetipoest tellimine on lihtne ja mugav:

1. Vali välja sobivad kontaktläätsed, sisesta läätsede andmed ning soovitud kogus.
Läätsede andmed (Sph, BC) leiad retseptilt või praeguste läätsede karbilt. Kontaktläätsi saab tellida karbi kaupa. Kui Sinu vasaku (OS) ja parema silma (OD) kontaktläätsede tugevused on erinevad, siis tuleb tellida mõlemat tugevust 1 karp.
Aseta kontaktläätsed ja muud soovitud tooted ostukorvi. Kui oled kõik soovitud kaubad välja valinud, siis sisene Ostukorvi ning vaata oma tellimus veelkord üle, kas kõik andmed on õiged. Pööra erilist tähelepanu kontaktläätsede parameetritele.

2. Hinnad ja soodustused.
Toodete hinnad Eagle Visioni internetipoes ja kauplustes võivad erineda. Internetipoes ei lisandu sertifikaadi ega püsikliendi soodustusi ning ei kehti muud sooduskaardid.

3. Vali sobiv tarneviis.
Kaupa on võimalik tellida kas sobivasse SmartPosti pakiautomaati või Omniva postiteenusega lähimasse postkontorisse. Saad tellimusele järele tulla ka meie kauplusesse valides tarneviisiks “Tulen ise järele” ning jättes märkustesse teate millisest kauplusest pakki kätte saada soovid. Välismaale postitame tellimusi, mis ei sisalda hooldusvahendeid. Kui tellimuses olevad kaubad on meil laos olemas, siis saadame tellitud kauba välja raha laekumisele järgneval tööpäeval vastavalt valitud tarneviisile. Tellimisel tooted saadetakse välja toote juures näidatud tähtaja jooksul. Kaupade tarneaja pikkuse leiad tootekirjeldusest. Kui oled ühe tellimusega tellinud erineva tarneajaga tooteid, siis tellimuse kättetoimetamise aega arvestatakse kõige pikema tarneajaga toote järgi.

    • Kõikidele üle 30 € tellimustele on transport TASUTA. Kui tellitud kaupade kogusumma on väiksem kui 30€, siis on transpordi hinnad järgmised:
    • SmartPosti pakiautomaat, hind 2,99 €
      Smartposti pakiautomaadid asuvad üle Eesti suuremate linnade kaubanduskeskustes, täpsemad asukohad leiad netipoes olevast valikust.
      Kui pakk on jõudnud Sinu soovitud pakiautomaati (tavaliselt 1-2 päeva peale kauba väljasaatmist), siis saabub Sinu mobiiltelefonile sõnum uksekoodiga, millega paki kätte saad.
    • Postitamine Omniva standardpakina, hind 4,50 €
      Kui tellid kauba Omniva standardpakiga, siis saabub pakk sinu elukohajärgsesse postiasutusse üldjuhul postitamispäevast ülejärgmisel tööpäeval. Postisaadetise saabumise teade edastatakse saaja postkasti hiljemalt sellest järgmisel tööpäeval. Paki saad kätte postkontorist.
    • Postitamine välismaale, hind 6,00 €
      Kui soovid kontaktläätsi tellida välismaale, siis saadetakse kaup välja Eesti Posti tähitud maksikirjana. NB! Hooldusvahendeid me välismaale ei postita, palume tellimisel sellega arvestada.
      Soovides tellida kaupa välismaale, täida palun kassas arvelduse andmetesse Eestis asuv aadress ning aktiveeri seejärel kastike “Kohaletoimetamine teisele aadressile?”. Avanevas ankeedis saad täita oma välismaal asuva aadressi, kuhu soovid pakki saada. Keskmine paki kohaletoimetamise aeg välismaale on 5-10 tööpäeva.

4. Tasumine.
Eagle Visioni netipoes on võimalik läbi Maksekeskuse tasuda kõigil Eesti suuremate pankade klientidel valides makse tegemisel sobiva pangalingi: Swedbank, SEB, LHV Pank, Luminor ja Coop pank. Peale makse sooritamist vajuta kindlasti nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.

5. Kauba tagastamine.
Probleemide ja küsimuste korral saad kiiresti lahenduse, kui pöördud lähimasse Eagle Visioni salongi või kirjutad info@eaglevision.ee.
Probleemse toote puhul hoia toode ja pakend alles ning meie poole pöördumisel kirjelda võimalikult täpselt probleemi olemust. Juhul kui toote defekt ilmneb läätse esmakordsel kasutuselevõtul, saadame tasuta asendusläätse. Kui viga ilmneb hiljem, siis pakume välja ekspertiisi võimaluse. Kui ekspertiis kinnitab toote defektsust, siis asendatakse vigane lääts tasuta uue läätsega. Kui praagikahtlus kinnitust ei leia, tuleb kliendil tasuda ekspertiisi kulud. Võimalik on ainult praaktoote asendamine, mitte raha tagastamine.
Tagastada saab avamata originaalpakendis kaupa 14 kalendripäeva jooksul alates kättesaamisest. Avatud või rikutud pakendis tooteid tagasi ei osteta.
Tähelepanu! Tagastada ei ole võimalik hügieenilistel kaalutlustel läätsekonteinereid ning mittestandardseid kontaktläätsi (sh „+“ tugevusega, toorilised ja multifokaalsed kontaktläätsed). Mittestandardsed kontaktläätsed valmistatakse vastavalt esitatud tellimusele, mistõttu ei saa neid tagastada ega ümber vahetada ning tellimust saab katkestada ainult 24h jooksul arvates tellimuse esitamisest.
Kauba tagastamiseks palume saata meile teade e-mailiga aadressile info@eagle-vision.ee, mis sisaldab tagastatava kauba nimetust ja tellimuse numbrit. Seejärel võtame tellijaga ühendust ja täpsustame tagastamise üksikasjad.
Tellimuse täitmise ja kauba tagastamisega seotud postikulud kannab kauba tellija.